Imorgon är en annan dag

Nu tänkte jag skriva av mig en massa, för det var mer än 1 månad sen jag skrev mitt senaste inlägg. Vet inte varför det blivit så men inte haft någon lust eller tid för att skriva blogg helt enkelt. Men nu ska ni inte vara tjuriga för nu är jag ju igång igen.

Det är mkt som har hänt på en måndag, dessvärre har det inte blivit så mkt jobb som jag hoppats på, men man måste ju få ha lite semester oxå. Det känner jag att jag har haft nu så nu hoppas jag att cheferna börjar ringa efter mig så att jag får jobba lite. Jag har ju jobbat på karsudden hela sommaren och kommer även vara kvar som timvikarie där ute under hösten osså, men jag har ju inte en aning om hur mkt jobb det kommer bli. Så nu i veckan som har varit så ringde jag faktikst mitt gamla jobb och sa att jag var intresserad av att stå som timvikarie även där. Och det tog 2 dagar så ringde de. Så det är roligt.:=)

Nu har även handbollen dragit igång igen. Har varit iväg 2 helger i rad nu på cuper dels en Junior Elit cup i Eskilstuna veckan som var, sedan nu i helgen så har det varit i Nyköping, dömde på betydligt högre nivå än vad jag tidigare har gjort, 2 lag från Finska Elitserien var där och resten var från våran egen allsvenska. Så det var inga dåliga matcher kan jag säga. SKönt med det för med handbollen så kommer det lite extra in komst oxå.:=)

Sen sist så har jag även spelat in en ny låt. Det är en sång som handlar om Sveriges Tråkigaste stad men som Selma Lagerlöf har valt o kalla Sveriges Lustgård..!?:"?!?"?  Aja, den finns iaf på www.myspace.com/JojjeEklund .

A det är lite vad som hänt osså:=)

Ska försöka att skriva lite mer nu osså, och vi hoppas på mkt jobb för mig nu! Hejaheja!




You don´t know how lovely you´re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0