Det var på tiden- äntligen

Nu var det ett tag sen man skrev och det beror på en ganska så tuff tid med mkt jobb på karsudden och där har vi tillgång till dator men de har spärrat jätte mkt sidor som inte vi kommer inte på... Facebook, hotmail, blogg osv, så när man inte kikar på film eller fixar med andra grejer så har jag tagit detta fantastiska beslut att jag på helt eget bevåg läser en bok. Det är den första boken någonsin som jag inte blivit påtvingad från skolan med;=) Det är andra boken i Stieg Larssons millenum trilogi - Flickan som lekta med elden. har hört av många att de är riktigt bra böcker och jag kan inte annat än att hålla med. Tokläser verkligen i boken och har läst nästan 500 sidor nu på 2 nätter;=) Då förstår ni hur mkt jag gör på mitt jobb? hahaha




Jag har som sagt köpt en systemkamera till mig själv oxå, och ägnar väldigt mycket tid med att lära mig hur iställningarna ska vara för att man ska kunna få de bästa bilderna osså, det är verkligen en hel vetenskap. Hur mkt som helst!:'(




Fredag o lördag har jag tillbringat på 3 ställen! På jobbet, i sängen eller vid matbordet.
Slutar 7 på mogonen  då hem och koka gröt innan det är dags att sova, då är alltså nästa plats sängen, sen sover hela dagen och vaknar runt 6 på kvällen då vi i lördags fick besök av släktingar från Julita, mkt trevligt. Sen är det dags för jobbet igen. Det är så det funkar.




Skulle ha träffat dig idag men så bidde inte:(... Blev istället ett efterlängtat besök av RASMUS NILS LARSSON. Saknar dig gumman! VI har sett varandra dagligen i nästan 3 års tid och nu inte setts sedan studenten, 3 äckliga veckor! Var verkligen kul o träffa dig igen!  vi gjorde det vi alltid gör, dricker kaffe, snackar skit o sjunger o spelar.
Grymt!

Hoppas verkligen vi ses imorrn! SJVHD!



Om du bara vill så kom ihåg mig då -







Kommentarer
Postat av: Rasz

Här kommer ett sent tack:D..

Tack för denna dag, ska göras om nu i veckan som kommer!

2009-07-12 @ 17:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0