2000 spänn broder, billigare än lök

Måste först och främst be om ursäkt till mina trogna läsare (förhoppningsvis har jag några såna) för att jag inte har skrivit på ett tag, inte haft tid helt enkelt. Så kan det vara. Det Jag kommer ihåg o skriva om är att jag har träffat KjelleBelle en dag och lite därefter kom våran lilla vän Rasmus.Vi kikade lite på film och sen så lirade jag och rasmus lite Musik som vi alltid gör när vi är tsm:=)  En trevlig dag blev det helt enkelt. Kommer inte riktigt ihåg vilken dag det var men vem bryr sig om dagar när man har sommarlov  HA, där fick jag dig Jojje, du har inte alls sommarlov för du har tagit studenten, för du har tagit studenten, bla bla bla, Men däremot jobbar jag - på karsudden. OCh när man jobbar ja då gäller det att hålla koll på dagarna så att man inte kommer till arbetet på fel dagar;=) En av mina arbetskamrater kom tillbaka från semestern en dag för tidigt, han ¨mådde inge bra när han fick reda på det. HAHA, det är lite ruligt...




Sen så har jag träffat min kära vän Maria oxå, i fredagskväll så träffades vi en stund. Mkt trevligt, sen på natten så gasade vi ut i skogen där hon skulle hämta sin bror och hans flickvän:=) Det var oxå väldigt trevligt. "inga konstigheter, you´re the ing, He´s the man".. Trevligt, sen hem och sova för att sedan vakna sent igår kväll för att åka iväg till jobbet.
Jobbade med en ny person som jag hade väldigt trevligt med. "Johannes du är inte finkännslig när det gäller roliga historier va?" haha nee det är lugnt kör på bara" Det gjorde hon men jag tyckte inte det var så märkvärdiga grejer hon hade o komma med, Sen frågade jag henne samma sak och hon svarade samma sak som jag gjorde, men mina lite främlingsfientliga historier passade inte alls henne i smaken, trors att hon skrattade så sa hon "usch Johannes". haha konstigt de som är så roliga;=)
Vill nu höra de?:=)

Natten tillbringades några timmar framför datorn och kollade ytterligare lite på objektiv till Calle, sen så satte vi även på en film oxå  - Vi hade iallafall tur med vädret Igen.  "
Du får detta för 2000 spänn, det är billigare än lök;"=) Ruligt!
Vid kvart över 6 så frågade jag mina kära medarbetare om de ville ha frukost i form av havregrynsgröt. Det ville de, och vilken gröt det blev sen, oj oj oj, jag är typ bäst i aa om inte världen så iallafall europa på o göra havregrynsgröt. Det ska jag ha på mitt bröllop, GRÖTBUFFÈ! Ni är alla bjudna!


Lite bilder från veckan som varit:=)







Kjellebelle med min studentBatong!

Kissnödig
Det blev lite panik för Lilla Nisse.



Remember M Remeber E, put them togheter and remember ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0