Det finns inga oskyldiga, bara olika typer av ansvar

Klokcan är alldeles strax 18.00 och jag vaknade för bara en liten stund sen, gött o sova! Det är en väldigt stor hobby jag har - Sova. Nog för att jag har jobbat natten som var och kom hem och somnade inte förrän vid halv 10 imorse så är det kanske inte så konstigt att jag faktikst sov så pass länge?

Jobbade som sagt natten som var nu och tillbringade tiden från 04-06.30 genom att läsa klart  den grymt bra bok jag nu har läst. Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson. Riktigt grymt bra bok, lyckades faktikst inte läsa ut den på jobbet men det var så spännande att jag var tvungen att läsa klart de ssisat 60 sidorna hemma i sängen. Sen var det ´ganska lätt o sova. Är så nöjd över mig själv för att:

1) Tagit eget initiativ att läsa en bok.
2) Valde att läsa en riktigt bra bok
3) Läst ut boken
4)
Läst ut 650 sidor på 3 arbetspass


NÖJD ÄR JAG!


Natten till igår tillbringade jag ute i torstugan hos Hänkääpänkää, trevligt! Gick och lade oss vid halv 4 och dessförinnan så var jag tvungen att plocka fram Calle Canon och skjuta lite över ängsmarkerna ute i bieskogarna. Här nedan följer resultatet.


När jag dagen efter vaknade så var klockn ungefä detsamma som när vi gick och lade oss... Sssstrange!


Åkte iväg till Hassles hus för att hälsa på en stund. Fick träffa Simons flickvän Sofia. Jätte trevligt o söt tjej. Bra där simon, enda bra valet efter mig;=) " all the girls have...."



Jag tänker- det får inte hända, inte igen. Ännu en gång? Det har varit för många, varenda gång sedan duk så har det inte varit något. Inte en till. Är det jag? Är det ni? Den som lever får se. Hoppas verkligen på det!
SJVHD!




Det finns inga oskyldiga, bara olika typer av ansvar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0