Det finns så många olika sätt att dö på

Då var det tidig onsdagsmorgon och jag är på besök hos Simon ut i skogen, vi har inte gått och lagt oss än trots att klokcan är halv 6 på morgonen. Jag jobbade natten till tisdag men kunde inte sova när jag kom hem trots ett par inte alltför tappra försök. Och då hörde jag att Ida har vaknat och då så fick hon den stora äran att klippa mig igen, hon var lite för trött då runt 9 på morgonen så hon missade lite men det fixade jag bra själv;=) Sen så snörade jag på mig springskorna hoch satte fart ut och löpte ett litet tag... Det är tragiskt hur mkt jag har tappat, finns ganska många konkreta orsaker till det och jag har bara mig själv o skylla. MEn nu är jag på gång igen och det känns riktigt bra. Efter detta så kom släktingarna från Julita på lite förmiddagsfika innan det var dags för de och min övriga familj att bege sig till sthlm och där efter ta färjan till Riga på en liten kort semester. Inte långt där efter så drog jag iväg till Simon där jag fortfarande sitter klarvaken och spelar musik och sjunger och har det grymt tillsammans. Har varit vaken i 36 timmar nu och känner konstigt nog inte det minsta trötthet men måste faktikst Sova idag för att jag inte ska tappa dyngsrytmen helt innan det på fredag är dags för ännu ett arbetspass.


Tisdagskvällen tillbringade jag och Simon delvis på fotbollsplan vid Vallmotorp där det skrattades en hel del och vi lirade inte den schönnaste fotbollen världen har skådat men det var riktigt kul, och jag kände att fotbollen faktikst har haft en riktigt stor plats i mitt liv och att jag då och då saknar de vi hade. Men har inte tid med att gå på regelbunda träningar o matcher hit o dit. Efter det så åkte vi tillbaka till Björnebo och jag ville spela in min låt i deras lilla ministudio så det gjorde vi och jag är riktigt nöjd måste jag säga. För att alla mina stora fans över hela världen ska ha tillgång till den och kunna lyssna på den så kastade jag i snabbaste hast ihop en film som nu ligger på Youtube. Ni som inte vet om det så har jag alltså skrivit en låt och har nu äntligen fått tillgång att spela in den med bra ljudkvalité och allting. Så jag hoppas att ni kommer att lyssna och förhoppningsvis kommentera något snällt osså. Låten heter " Det finns så många olika sätt att dö på. Och det är en humoristisk låt som handlar om olika personers tragiska men enligt min skildring väldigt roliga öden. Lyssna gärna och begrunda de vackra orden och tonerna som kommer ur min mun. Och Svaret är NEJ, jag hade inga som helst problem med psyket under de 2 timmarna jag skrev låten på. hahah;=) 

http://www.youtube.com/watch?v=thHxpbZTQTM


Självklart hade jag med mig Calle idag oxå men har tyävrr inte kunnar lägga in bilder då jag glömmde sladden hemma:=/ Men bilder från kvällen och natten kommer.
Simon fick ett litet ryck och undrade om han fick klippa mig nu inatt, och jag menar 3mm hit eller dit kan väll inte vara så stor skillnad, så det är klart att han fick göra det... MEN, det blev en ganska rejäl skillnad, men det är skönt att inte ha någe som hänger o fladdrar i ögonen när man nu blcivit så hurtig och är ute o springer osså.


Idag är det ju den 22 Juli och då fyller min lillasyster Ida år, och får väll passa på o gratta henne här och nu då i och med att vi åter igen inte är tillsammans på hennes födelsedag, i år är de i Riga och förra året så var de på Kreta och året innan det så var jag och Simon ute o luffade runt i Europa. Faktiskt precis för 2 år sen just nu och idag så satt vi på tåget mellan Venedig och Amsterdam.

Kom ihåg mig då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0