Hurtig, förvirrad och lycklig!

Idag är det fredag, dagen före lördag och dagen efter torsdag. Igår så var det som sagt torsdag och då firade vi min lillasyster Ida som fyllde år i onsdags men då var bortrest med resten av familjen, så igår kväll var det fest med familjen o farfar. Blev inte mkt sömn den natten, konstigt att det inte blev mer ön 6 timmar då jag konstigt nog hade varit vaken i 44 timmar dagarna innan. Sanslöst, men när man väl var uppe så var det bara o snöra på sig joggingskorna. Puhhh! 4 dagen i rad nu man är ute o löper, känner mig riktigt duktig kan jag säga, känner att det är en stor skillnad oxå så det är kul att det ger resultat.

Iallafall efter firandet hemma på alltanen så drog jag iväg till Maria en stund och lyckades få med mig Tone oxå, mkt trevlig kväll med mina favoritflickor!:=) Vi kikade på en liten film som faktiskt var rätt okay. Jag har på tal om filmer hittat en film som placerats sig på min topp 5 lista, det var en film som jag såg på jobbet nu i förra veckan - Höstlegender hette den. Riktigt bra film där huvudrollerna spelas av Brad Pitt och Antohny Hopkins. Inga dåliga grabbar det där du;=)

Idag så vaknade jag förvånansvärt tidigt utan någon riktigt anledning förutom att jag inte var trött längre. Gick ner och kokade gröt som är min specialitet på morgonen;) Sen så gick farsan och hämtade posten och där låg min Lönespec. Alltid lika läskigt att öppna det där kuvertet. Men idag var det en förvänadsvärd positiv och rejält överaskande siffra som stod på pappret. Hade bara jobbat halv juni och iochmed att jag fortfarande gick i skolan så det var väldigt roligt faktikst.

Nu är det dags att jogga lite osså!


http://www.youtube.com/watch?v=thHxpbZTQTM    



Kom ihåg mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0