I´m really looking for It this time

Igår måndas så vaknade jag och kännde att det verkligen var på tiden att dra mig till gymmet. Länge, länge sen sist, och i och med att vi har gym på jobbet så tog jag bilen dit för att träna lite osså, det gick riktigt bra, var som om jag aldrig hade gjort något annat. Det var redigt skönt...



På kvällen där så åkte jag iväg till familjen Hassle, MKT trevligt... Tycker om min andra familj!:=) Där blev det att kika på film och umgås...



Har ju nästan varit långledig nu... hmm sen i lördags men kunde ändå förmå mig själv genom att sova till 2 på en tisdag. Vaknade till plötsligt när en rejäl åsksmäll small ner i berget intill. Tänkte för mig själv att jag går upp och kokar gröt o ägg, men kroppen ville inte det. Hade sånn träningsverk att jag aldrig varit med om något liknande alltså. MIna triceps är hela slut. Då känner man ju ioförsig att det tar men är inte roligt alltså...




Gröt och ägg blev tillslut tilllagat och detta var min frukost. Käkade det och kollade på 2 filmer eller program som handlade om M.Js. liv. Mycket intressant och sevärt, sedan som S och hälsade på, vi gick en promenad upp på gatsuberg och satt där ett tag sen gick vi vidare och sedan hem för att kolla på Minnesstunden av M.J. Det var mkt fint o rörande.
Kvällen blev dock inte som vanligt, vet inte vad det var. : =/ Hoppas det blir bra!
SJVHD!




Håret har ju börjat växa ut så ikväll fick syster den stora äran att kapa bort en liten bit, så underbart skönt...





När det blir varma sommardagar, KOM IHÅG MIG DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0