Inköp, hurtig, nyklippt och sol


I måndags fick jag för mig att jag skulle ut o springa när jag vaknade och visst så gjorde jag det. Känner visserligen att konditionen inte är som den en gång har varit, men det ska det bli ändring på. Det var ett av mina löften när jag tog studenten så det var på tiden att jag uppfyllde det;)
En annan sak som hade med studenten var att jag önskade mig presentkort på svenssonsFoto för att kunna köpa mig en systemkamera och jag fick något konstigt ryck på eftermiddagen så jag åkte dit med mina presentkort plus några egna tusenlappar på handen och köpte den kameran som jag länge hade tittat på. Jag är så sjukt nöjd, har fått en till bästa kompis! Så nu får ni se upp för det blixtrar och knäpper överallt kan jag säga, det är grymt kul! Det är en Canon eos 450 D


Innan det var dags för jobb så åkte jag till S och vinkade av dig, för du åkte till sist till Öland:( SJVHD
Sen var det dags för jobb på karsudden och den natten tillbringade jag framför datorn och letade objektiv till min kompis "Calle Canon";=)


Tisdagen så blev det inte så mkt sömn då jag skulle upp och träffa Maria som jag inte setts sen studenten, det var mkt trevligt. Solade och badade nere vid MIN brygga innan vi gick hem igen. Där fick Jojje ännu ett ryck och fårgade om Maria ville klippa mig, och det gjorde hon så nu sitter jag här i min nya sköna sommarfrisyr på 1 cm ungefär;) Nöjd!

Idag så var det återigen Maria som gjorde att jag inte fick Sova... Nee så kan jag inte säga för jag hade faktikst sagt att hon skulle ringa o väcka mig för vi skulle ut till hennes sommarstuga i läppe. Det var jag, Tone, Kajsa, Maria och Marias farmor som for iväg. Mycket trevligt!

Sen nu ikväll så bar det iväg till Ikea för Mary har ju flyttat hemifrån, så hon var ju tvungen o införskaffa sig en massa saker. Då var det Jag, Kajsa och Maria som åkte. Oxå trevligt!

Nu är dagen slut för Johannes del som ska gå o sova, upp tidigt imorrn för golftävling!

SJVHD

Jag spelar för livet



3


Kommentarer
Postat av: 6.4

en till bästa kompis, sluta snacka skit johannes, ingen går på det...som om du skulle haft en vän innan :O

2009-07-01 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0