One by one...

Då var det fredag, och det är helg! Wahoo, och vad gör man på helgen? Joo man jobbar:=) Jobbade natten som var nu och skulle egentligen inte jobba förrän på söndagkväll igen, men jag har ju sagt  till bitr.chefen att jag gärna jobbar så mkt som möjligt så 2 gånger idag ringde hon och väckte mig och frågade om jag kunde jobba dels natten som kommer och sedan natten imorgon. Det är klart jag kan göra det, alla måste ju ha lite fickpengar när allting kommer omkring. Så om man räknar nu så har jag 12 nätter i rad!:'( helt sjukt... Men som sagt det ger ju betalning där efter, så jag får nog ut ett par hundra där i slutet av augusti förhoppnigsvis.



Usch, även om man nu inte gör så mycket annat än o jobba o sova så vill jag ändå... Är det jag? eller har jag bara den oturen? Aa ni känner säkert igen frågorna från någon äcklig tv-serie som har går på alla kanaler och alla tider över hela världen de senaste 25 åren. Men det rä verkligen så det känns, kan ju inte ha den oturen att ständigt möta denna sorten? Jag hoppas vid min gud att det inte är så, det verkade juh så bra ju... De ryker en efter en....



Ska vila nån timme innan det åter är dags att bege sig till jobbet där jag börjat på ytterligare en bok i Stieg Larssons millenium trilogi - Luftslottet som sprängdes.  Började läsa den i natt och förhoppnigsvis är den utläst innan helgen är slut.



Det finns inga oskyldiga, det finns bara olika typer av ansvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0