All the girls have the same names

Joohodå så att, ännu en dag har gått av sommarlovet... Pfff, sommarlovet? Vilket sommarlov, jag har ju tagit studenten så det är inget sommarlov för mig inte. Men ännu en dag av den här första veckan efter studenten har gått och den har sett ut som många andra dagar för mig den här veckan.

* Jobbade till klockan 07.00
* Kom hem kvart i 8
* KAN INTE SOMNA!
* Kan till slut somna
* Vaknar vid halv 4

Det är där varje dag skiljer sig från den andra då jag faktikst inte gör samma saker hela tiden, Idag t.ex. så började jag att spela gitrarr innan jag åt frukost igår var det tvärtom;)

"så atté", mormor och farfar var på besök idag och när de satt och fikade i trädgården så drar jag fram gittaren mitt på blanka kvällen och trubadurar en aning för de innan det är dags att åka iväg några timmar.
 
Kom hem nu bara för en liten stund sen, mkt trevlig kväll!:)

SJVHD
"All the girls have the same names"

                                                                                                                                                            " Kom ihåg mig då"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0