Första inlägget!

Joorå så att de, nu var man ju igång. Det är ju tydligen det senaste att ALLA ska ha en så kallad blogg, och jag är ju inte den som är den så jag skaffade mig helt enkelt en fin liten blogg. Jag menar, man vill väll inte vara sämmre än någon annan och det är klart att man hänger med i dagens samhälle och allt vad som händer o sker där.

Jag tänkte, varför inte starta en blogg när klockan är 2 på natten och man sitter på jobbet och inte har så mycket o göra, och så jätte svårt var det juh inte heller;=)

Jag har även sett att alla inlägg måste avslutas med ett litet citat eller mening som antingen betyder mkt för en själv eller bara är rolig eller så, och det viktigaste är att detta MÅSTE vara med en annan stil än den övriga texten i respektive inlägg.;=)

"Jag spelar för livet"


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjenare Johannes! Kul att även du har hittat hit...och fastnat i träsket. ;) Hur känns det att ha avslutat skolan? Kram på dig och välkommen till Bloggvärlden

2009-06-17 @ 08:10:27
URL: http://anglaprinsessan.blogg.se/
Postat av: Jojje

Jag ska bli en trogen läsare Johannes! :) Hoppas på många inlägg!

2009-06-17 @ 19:10:34
URL: http://johannastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0