Heey Mr Curiosity

Ännu en dag av mitt snart 20 åriga liv har gått, mkt skön dag.  60% av familjen har åkt för att hälsa på 1/2 av de 40% av familjen som är söner. Blev det svårt? Mamma, Pappa och Ida är och hälsar på Mattias i Oslo, så jag är ensam hemma och det är så lugnt o skönt.:=) Sov till halv 5 för att sedan åka iväg o fixa ingridienser för att Johannes skulle leka kock när han fick finbesök ikväll. Det smakade riktigt bra, är fettnöjd...Ni anar inte hur svårt det är att laga tacos;) hahah
Efter maten så gick vi och kollade ¨på fotbollsmatchen, det stod 3-0 när vi satte oss och jag frågade flera gånger om vi skulle byta kanal men du tyckte att det verkade bra. Och när första målet för Sverige kom, tändes en gnutta hopp, när andra målet kom så stod Johannes upp och vrålar " SKAPLIGT!", sen när tredje målet kom då sprang jag ut i köket och drack vatten. De gör en grym andra halvlek och när förlägningen var slut så visste jag att det var över, Sverige vinner aldrig på straffar. Det där med straffat det kan man skippa, singla slant istället det är fan lika sportsligt.

Tack för en mkt trevlig kväll, hörs snart!:)



Book of love is long and boring
And it´s written very long ago
It´s full of flowers and heart shaped boxes
And things we all to young to know


Kom ihåg mig då









Kommentarer
Postat av: Therese

Halloj!!

Skoj att du kommit igång att blogga!! Stort leende på mig när jag läser dina inlägg=)

Ok om jag länkar till din blogg på min?

Kommer garanterat följa din vardag

kram från kusin!

2009-06-27 @ 21:08:41
URL: http://narketos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0