June sky

Det är helt sjukt hur man kan vända på dygnen o sova så länge på dagarna trots att man inte har jobbat natten innan:S tyckte själv jag gick och lade mig tidigt igår, relativt tidigt iaf klokcan var väll runt 1 men sov ändå i nästan 14 timmar trots att man varit ledig i snart 2 dygn nu. Även om man inte anstränger sig och för så mycket på jobbet så tar det ändå något enormt på kroppen:/ Strange.

A man vaknade iaf och då var den dagen förstörd,  neee så ska jag inte säga för jag ville faktiskt att det skulle bli en dag av den här söndagen oxå, kostigt nog kännde jag mig inte alls lika sliten som för en vecka sen... också väldigt konsigt;)

Fick finbesök på eftermiddagen oxå, var ute och gick och kollade på film... Bl.a. October sky, grym jävla film!
Besöket åkte nyligen hem:/   Mycket trevlig kväll!

Imorrn är det golf som står på schemat, bokat starttid i norrköping vid halv 1 ungefär men ska hinna med 9 hål där borta innan det så hämtar upp "lill Kalle" klokcan 9 sen så bär det iväg...

Jag spelar för livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0