"Torsdag, vad är det för dag? Discodag!"

Sova, det är en stor hobby jag har. Vet inte vad det kan vara för orsak till att jag sov till halv 4 idag, Vädret? a kanske, eller  kanske att jag har börjat jobba natt denna vecka och helt vänder på dygnen? Aa troligtvis:=)

Vaknade som sagt halv 4, och var då grymt sugen på att åka och spela lite golf idag, gick ner i köket och slängde på spisplattan så att jag kunde koka min underbara och världsberömda havregrynsgröt. Gött!;) Det var inte förräns då jag såg att regnet öste ner utanför köksfönstret och golflusten i Johannes avtog ganska fort. Det fick bli en eftermiddag framför Tv.n där det var confederations cup "för VM/ lilla VM".  USA- BRASILIEN 0-3, mkt underhållande fotboll...:=)

Nu bär det snart iväg för ännu en natt på Regionsjukhuset Karsudden, börjar klockan 20.00 där och får inte gå hem förrän 11 timmar senare, men det räknas ju som storhelg även nu inatt så jag ska inte klaga. " Måste jag gå hem redan n;=)" hahaha...

SJVHD


"Jag spelar för livet!" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0