"Man måste få leva lite farligt ibland"

Sitter på jobbet och det är rätt lugnt nu, därför kan jag ta mig tid o sitta framför datorn och för engångs skull skriva lite blogg, det var ett bra tag sen man gjorde det känner jag. MEN, det kommer nog bli mer av den saken den närmaste tiden, för jag ska ut o resa! Det har gått helt sjukt fort, om 5 dagar så sticker jag!
Det känns som om det var förra veckan jag bokade och ens började tänka på att dra, det känns som om det var igår jag sa " om 3 veckor och 1 dag så sitter jag i Moskva och väntar på flyget till Peking", men nu är det bara 5 dagar kvar innan det äntligen blir av och att jag verkligen sticker. Är så less på allting just nu, mkt tjafs hemma om småsaker som inte har något betydelse för någon egentligen... Typ bara gnälla för att gnälla lixom. Är så less på att inte jobba så mkt och typ bara gå hemma och inte göra någonting. Så därför göttfolk ska det bli så skönt o slippa tristessen och bara dra iväg och ta hand om mig själv, see the world, experience things, just figure out how I´m and what i want. That´s why! Sjukt peppad över det som komma skall, jag lovar er att det inte går 1 timme mellan gånger då jag tänker på det jag kommer uppleva. Såg nyss filmen seven years in tibet, och känner att det är så jag vill leva de närmasta månaderna. Få uppleva saker, saker ska gå emot mig, det ska inte gå smärtfritt hela tiden, vill att det ska hända saker, farliga saker... Citat av Kalle Blomkvist: Man måste få leva lite farligt ibland.

För ett litet tag sen så spelade jag in min egengjorda Cover av Lars winnerbäcks Låt - Kom ihåg mig... Tänkte att ni kunde lyssna på den när jag sticker så att ni inte "glömmer bort mig"... Kvalitén är lite sådär, men man hör det väsentliga iaf!

http://www.youtube.com/watch?v=IowWu1OaUpE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0