Nu ar jag inte hemma langre!

Shoho allesammans, nu ar jag inte hemma langre, jag ar langt borta.... Peking!.)
Borjade redsan i mandagskvall, da akte jag till sthlm och overnattade hos Bulten for flyget gick tidigigt pa tisdags morgonen... Da bar det av till Moskva, och har aldrig traffat pa mer otrevliga manniskor nagonsin, usch sager jag bara! 8 timmar pa moskvas flygplats - inte kul!!! Sen bar det av till Bejing dar jag har varit i 24 timmar nu ca. Jattestor Stad!!! Ska forsoka ga till = Da forbidden citttiiiiii=, hahahahah... MEn hittade ett itcafe pa vagen sa var tvungen att uppdatera min omvarld i sverige om vad jag haller pa med. Tror inte att jag stannar jattelange har i peking, drar nog vidare ganska sa snart. Ingen kan engelska, Maten ar vidrig, man gar och hostar for alla avgaser... Men fragan ar vart jag ska sen, ingen aning faktikst... Tanker inte sa mkt pa det heller.. Man tar det som det kommer helt enkelt.

NU ska jag dra vidare..-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Johannes! Försök att uppdatera så ofta du kan! ta hand om dig!

2010-04-29 @ 15:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0