Vad sager de for konstiga saker

Fortfarande i peking, trivs jatte bra har nu verkligen... Bytt fran ett hotell till ett hostel, och det ar sa har det ska vara egentligen... Massa personer av samma sort som jag, da menar jag inte 20 ariga underskoterskor utan backpackers... Man lar sig av varandra och delar med sig av  det man sjalv varit med om. Det har ar skitkul!
Igar sa skulle jag ju till '' da forbidden citiii'' Men nar jag kom dit sa var det stangt, sa jag tankte alldeles strax ga dit. Vantar bara pa att bli inslappt i mitt nya rum, sen sa blir det en ordentligt promenad till den forbjudna staden. Jag har varit pa detta hostel i ungefar 30 min, men har redan hunnit traffa jattte trevligt och roliga manniskor, personalen har forsokt lara mig prata kinesiska, det gar vall sadar om jag ska vara arlig, och sen har jag traffat nagra skona skottar som har bjudit mig pa dublinparty ikvall, hahah.Tror inte det blir sa mkt av det faktikst men man far se...

Nu maste jag springa ivag... Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0