Kuala Lumpur

Jag ar fortfarande i Kuala Lumpur och trivs riktigt bra, Hitintills har jag inte varit jatte road av storstaderna jag besokt (forutom Peking), men faktikst sa trivs jag riktigt bra i denna... Vet inte varfor men man behover inte gora sa mkt, man kan lixom bara vara. Det gillas;)

Kom ju hit i lordags och hade inte planerat nagot o gora forsta dagen, var ratt trott efter 16 timmar pa buss...
( =:-D) men nar jag satt har pa hotellet lite senare pa kvallen sa traffade jag en Kille fran Australien som a manga andra satt med en N'o'L i sin hand, och han fragade mig om jag ville med ut lite senare.. Nja far se, inte jatte sugen pa det men vi far se... 3 timmar och en flaska rum senare satt vi i en taxi pa vag till Kuala Lumpurs Stureplan. Det var riktigt nice!

Vi hamnade pa en riktigt nice club som jag dessvarre inte minns namnet pa, men det var verkligen Top notch. Riktigt nice, och Manniskorna kunde verkligen sitt Galej! Folk fragade oss var vi var ifran, och jag sa Sverige, det var typ hur intressant som helst tyckte de! Och om man ar fran Sverige sa betyder det att man har mkt pengar, och da tyckte de att man var tvungen o bjuda, Puhh det ar tur att det ar billigt men faktikst sa blev det inte sa mkt i slutandan. Sen var det Dans hela natten lang, min Van James fran australien forsvann nagon gang runt 3, och jag hade traffat ett annat gang med manniskor sa vi drog ivag och kakade lite, ( ingen kebabrulle som det brukar bli:-(....) Sen sa kom jag tillbaks till hotellet runt halv 6 eller nagonting, hade en fruktansvart rolig natt!

Sen Shoopingen har i Kuala Lumpur ar Awesome! Maste nog kora ytterligare ett lass med posten hem om jag ska fortsatta sa h'a'r;)

Nu ar det sa att det faktikst regnar i KL, och kvicksilvret har sjunkit till nastan minus grader, det ar BARA 28 grader!...  Riktigt skont kan jag saga, kanns som om det behovdes!


Det har forsvunnit en masa peningan fran mitt Bankkort, INTE KEWL! Varit o snackat med Banken idag och de kommer att kunna fixa det, men det tar 3 veckor typ...iskt! That's life, men en riktig man reder sig sjalv!
Och som jag brukar saga... "Om man har nagot Problem och att man vet att det finns en losning till problemet, varfor ska man da oroa sig?"... Tank sa nasta gang ni ar stressade eller har lite strul med nagonting, och jag kan lova er att ni inte kommer d'o' av hj'a'rtinfarkt upp till 28 minuter efter ni sagt den meningen till er sjalva!... Blev det f'o'r mkt d'a'r? Aja, men det jag ville saga var att Ta det lugnt, stressa inte, Live your life!


Nu ska jag ga och k'a'ka lite - Sweet Sour Pork, Fried Rice! Mumma!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0