Hanoi - Vietnam

Japp det stammer, det blev Vietnam och Hanoi som ar huvudstaden dar. Lamnade Peking igar, flyget skulle ha lyft vid 17:00, men vi kom inte ivag forran vid 19:00, sa det var lite surt. Det innebar ju att hela flygresan blev ordentligt forsenad + att vi skulle mellanlanda och det tog oxa exrta tid.. Rikgti surt var det, sa jag kom fram till Hanoi vid halv 2 inatt, och det var typ HUUUURRRRRR varmt som helst! Trodde det berodde pa att en massa flygplan stod och hade motorerna igang men det var det inte. 38 grader hade vi klokcan halv 2 pa natten... Sjukt!
Men det bar av direkt till mitt hostel och jag fick snabbt ett rum och dar var det den bastaste Air condition jag varit med om, underbart!

Sen sa idag har jag gatt en validigt massa, tagit lite shyssta bilder och haft det varmt, nastan for varmt men anda haft det vadligt bra!

Imorrn sa ar det Halong Bay som galler, det sags vara skithaftigt och riktigt fint! Det blir att vara borta i 2 dagar och sova pa en bat under barhimmel en natt. Kan bli najs;)

Hi do!

Kommentarer
Postat av: Matilda Karlsson

Hoppas du har det bra och kul hörredu :) Ta hand om dig!

2010-05-06 @ 16:06:01
URL: http://matildadao.blogg.se/
Postat av: Jojje!

I'll!

2010-05-08 @ 14:02:15
Postat av: Therese

Hallå kusin

Verkligen kul att följa dina äventyr på håll!!

Verkar häftigt så här långt!!

Ha det gott! kram/

2010-05-08 @ 14:14:47
URL: http://narketos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0