I'm to big for Asia

Japp, idag sa var man uppe tidigt, kvart over 6 gick jag upp for att checka ut fran mitt hotell och byta till Min kara vans Jerouns hotell, for att sedan aka pa en tur till Cu chi tunnels, ratt haftig upplevelse o se, hora och sjalv vandra i de tunnlarna som Vietnameserna anvande under Vietnamkriget. Men innan dess var vi i ett stort tempel, hade ingen aning om att vi skulle dit forst sa blev chockad och sen irriterad for att jag hade tvingats betala for det oxa fast jag inte var intresserad... Men det ar som det ar, typiskt vietnam!

Pa tal om overskriften sa har jag nu bekraftat att jag ar for stor for Asien, Forst bussen idag var i absolut minsta laget, stolarna vi satt pa nar vi skulle ata var typ 3 dm hoga, och kan jamforas med sana min lillasyster hade i Lekstugan nar hon var liten. Sen, nar vi skulle in i det dar tunnlarna assa, usch vilken verk jag hade i mina ben alltsa, gick hukad i en smal liten gang, 110 cm i hojd och typ 50 cm bred, gick jag i 3 minuter. Usch sager jag bara... Jaja ni kanske tycker att det inte ar sa langtid, men prova sjalv! Ett meddelnade till Bulten som ska hit om 3 veckor...."""" om du ar i Saigon, sa ga garna o se hela grejen, men ga inte ner i tunnlarna! Du ar for lang, du kommer ga av! Seriost!


Sen fick vi aven prova pa att skjuta med vapen fran Vietnamkriget. De riktiga vapnen som anvandes, med riktiga patroner.. Jag la beslag pa en ak47 och en m60:D Ratt haftigt faktikst:D

Sen guiden som vi hade, var typ hur skon som helst.. EN vietnamesiskgubbe i 70 ars aldern, som drog skamt som man inte trodde att en sadan man kan dra. hahah! han borjade med att Presentera sig, Hi I'm Hai that's the name I go by"... Det kanske inte var sa roligt men vi skrattade, sen sa sa han typ... " And now you're looking att that famous lady, she was virginity. Virginty means no husbands, no sleeping with men, and dont know size of banana" hahah och hans ansiktsuttryck nar han berattade var typ :=O, ingenting. haha, sen sa visade han oss en massa fallor som anvandes under vietnamkriget, en av de var en sa kallad Tiger Trap, " here is a tigertrap, not same as tigerbeer, NO! If you caught in trap, you no baby can get, Balls out. Then you have to move to Thailand because you're ladyboy" skrattskrattskrattskrattskrattskratt.....:D

Sen bar det ivag hemat, jag och Jeroun gick och kakade, hittade ett stalle dar man fick soppa, MKT RIS, Beef, kyckling och Iste for 20000 VMD, ungefar 9 kronor:D

Det sager en del, nu maste annat folk fa ha datorn:=D





Kommentarer
Postat av: Bulten

Tack! :D Det är uppfattat ;)

2010-05-16 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0