Ties and fisherman pants!

Igar sa gjorde jag nastan ingenting faktikst, typ hur skont som helst! Det har stallet som jag ar pa nu det ar en liten mysig stad dar folk hela tiden vill salja kostymer, fraga om man vill ha skjuts eller en standiga fragan, "you wana rent motobajk?"... Men det ar samtidigt ett stalle dar man inte behover gora sa mkt, jag kande det redan forsta dagen och nu i efterhand sa har jag hort fler folk saga det. Underbart!

Gjorde inte sa mkt pa hela dagen, lag i skuggan och laste bok, schhhoooonnnt!

Men sen nar solen hade gatt ner ( den gar ner vadligt tidigt btw), sa gick jag ut pa promenad, ner till en å som rinner genom staden. Nagra riktigt snygga exponeringar fick jag till dar... Riktigt snyggggggggga!

SEn sa gick jag till en Skraddare och som sydde ett par "fisherman Pants" som de kallar de, snigga men framforallt skona! Efter det sa borjade jag ga tillbaka mot hotellet och sag att de salde Slips, nasduk och manchettknappar... tillsammans, i samma motiv. Hittade genast 2 stycken jag ville ha. Jag menar, maste ju ha nagonting och fylla ut kostymerna med, aight?

Sen sa gick jag och satte mig pa en bar och tog en stor, stark men framforallt svalknade Vietnamesisk IceTea, HA! det trodde ni inte;) Men sa ar det iallafall:D

Idag sa har jag inte gjort nagonting, tog sovmorgon idag, och har nyss atit frukost och om 5 timmar sa lamnar jag detta trevliga samhalle for 24 timmars bussresa soderut, Saigon. Bra grejer!

En annan rolig grej ar att jag har traffat en kille som jag kommer att resa ett tag med nu, vi traffades forst i Hanoi pa samma hostel , och av en slump sa traffade jag honom har i Hoian ocksa for 3 dagar sen. Det ar lite roligt for det var en ren slump, ingen av oss hade nagon aning om att den andra skulle hit. Och nu ikvall sa tar vi bagge tva buss ner till Saigon, dock inte samma buss men iaf. Sen sa drar vi over till Kambodja samtidigt oxa som det ser ut nu:D

Nu ska jag checka ut, Peace!

Cao lao, bra grejer!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0